the real butt crack.




precis när jag skulle gå utanför dörren imorse så märkte jag att det var ett stort hål vid bakfickan på byxorna jag hade på mig. paniiik. vill gärna inte gå runt med ett stort stycke rumpa synlig på jobbet så fick på en röd slänga på mig ett par andra byxor och helt enkelt skita i om de passade till resten. äh. det är ändå måndag. just måndagar brukar jag inte lägga så stor vikt i vad jag har på mig. är fortfarande så inne i no fashion-weekend-skrotet.

är helt trött idag så tänkte skippa målandet och istället gå på några små klädprojekt jag har i väntan på kvällens nittileaks.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja härligt med en egen trädgård nu när sommaren är på gång!

Allt är bara bra här med oss, känns så skönt att man har sommar och värme framför sig!

Golvet är från tarkett och heter white och hype, är verkligen supernöjd med det! Så ljust och fräscht!!



Kram!!

2011-05-16 @ 22:38:25
URL: http://Abiteofanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0