vacation 2011.




snart bär det av igen. så snart play off-spelet är slut bokar vi och drar iväg några veckor. det är inte bra med för mycket betänketid för det finns så många spännande resmål att det är svårt att bestämma sig. sist klarade vi av langkawi - koh lanta - phi phi - karon beach - phuket town - kuala lumpur så nu är det meningen att vi ska utforska nya områden. singapore och filippinerna har hela tiden varit planen, men som sagt, man kan ändra sig.. längtar - det gör jag i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Åh! Jag vill också!

2011-02-26 @ 09:40:52
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Caroline

Skönt att du ska resa iväg snart o så länge dessutom. Jag såg att du sist var på Karon beach. Jag ska dit om tre veckor. Du har inga klockrena smultronställen att tipsa mig om eller?

2011-03-08 @ 18:08:50
URL: http://carromeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0