screw veckorevyn..




kommer ni ihåg att jag i januari skrev att jag genom beställning hos nelly.com fått tre nummer av veckorevyn gratis? jag trodde det betydde januari, februari och mars eftersom jag inte har koll på VR för fem öre och aldrig skulle hoppa på en prenumeration frivilligt. nu när vi kom hem från resan så låg det några nummer till i postlådan och även ett inbetalningskort på 170:-. loggade in på hemsidan med det nummer som stod på fakturan och ser att det står "tillsvidareprenumeration" på mig. WTF?! jag mailade VR och fick svaret att det är den skuld jag har och att de alltid upplyser om vilken sorts prenumeration man beställer och att mina fakturor för varje tidning lagts på hög och nu skickats ut i en klump. men jag har ju inte ens beställt någon utan fått den genom nelly.com vilket jag inte ens fick välja själv! inget tacka ja eller nej. en liten info på första tidningen upplyste mig bara om att det ingick tre nummer VR med min nellybeställning då de hade något samarbete. helt sjukt! och om de bara skickat ut första fakturan på den tidning jag borde fått betala för så hade jag ju upptäckt att något var fel redan då.. men nej. skitdåligt. och skittidning.


Kommentarer
Postat av: Frida

STÄM DOM!!! Det känns som dom tar till mer och mer desperata försök till att tjäna pengar, illa!

2011-04-12 @ 12:47:33
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Maja

fan vad surt:/ låter ju jävligt konstigt att man får gratisnummer när man beställer (inget du valt själv ju) och så måste du betala för det i slutändan:S



dampa på dem!

2011-04-12 @ 12:48:01
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: moster

Hallå, bråka som tusan med dem ... skriv ett långt mail och dra hela historien och så cc'ar du Komsumentverket ... Det kan få dem på fall!



Ge dig inte - 170 spänn är en ganska rejäl summa!

kram

2011-04-12 @ 13:42:26
Postat av: Fani

fan va dåligt :O

2011-04-12 @ 20:56:42
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0