frajdej.




en jobbvecka avklarad efter semester. det har varit en rolig vecka som tur var, kommande katalogs produktion har kommit igång, jag jobbar med ett kul sortiment och det har hittills gått smärtfritt. bra start! jag själv är fortfarande ganska sliten. kvällarna avslutas ofta sovandes i soffan runt nio. mascaran har varit orörd och jag har mest släpat runt mig själv känns det som. känns dock som jag mer och mer börjar bli mig själv!

igår morse kom också en liten kille till världen. så galet fin! är sjukt glad i hjärtat och längtar tills nästa östersundsbesök så jag får träffa honom. grattis anna och joel!


Kommentarer
Postat av: Maja

Tess, du som har koll på kameror har inte lust att hjälpa mig? Vill ha en ny kamera tills pojkarna kommer så jag kan ta fina kort och filma. Du vet ingen bra?:)

2011-04-08 @ 13:47:50
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: johanna

Sötaste du! Då får du komma och hälsa på mig och farfar! Saknar dig med, gumman. Tänkt bjuda till helg nångång snart, annars verkar det bli Dalarna i påsk :)

2011-04-08 @ 14:07:24
URL: http://jlu.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0