at the busshållplats.




nu är jag och mitt pack på väg hem och tänkte ta en cykeltur i den fina kvällssolen. är så förbannat glad över att våren har kommit på riktigt! men. bakslaget lurar väl bakom knuten. när jag tänker tillbaka på förra våren så satt vi nog vid den här tiden på en renfäll i älskade vassijaure och grillade korv eller åkte skidor i gränsen. jag gick i min fjällräven ända till i mitten av maj och när jag flyttade ner i slutet av juni hade löven på träden precis börjat slå ut. kontraster. 

grattis fina mariah som fyller år idag! saknar dig och längtar tills vi ses. love!


Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Härlig bild!



www.alexandrastyle.se

2011-04-14 @ 20:04:53
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: Mariah

Tack igen söta du! Vilken ära att böi omnämnd på bloggen! Saknar dig med! Puss

2011-04-15 @ 21:46:59
Postat av: Mariah

Tack igen söta du! Vilken ära att böi omnämnd på bloggen! Saknar dig med! Puss

2011-04-15 @ 21:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0