rumors.




har alltid varit väldigt skeptisk mot lidl. deras affärsidé med konstiga utländska livsmedel och obemannade, risiga butiker har aldrig tilltalat mig så den enda gången jag hade varit där innan igår var under P&L för två år sedan då vi skulle köpa kopiösa mängder med chips till våra festgäster. har dock under senaste tiden läst på flera bloggar att lidl ska vara så bra och att man "får så mycket mer utan att gå ner i kvalitet". bullshit tänkte jag och åkte till lidl igår kväll. nu kan det ju kanske vara så att borlänge har sveriges sämsta lidl-butik, vad vet jag, för den är verkligen hemsk. ostrukturerad och rörig. smutsigt, varor på golven och stökigt på alla hyllor. sedan saknar ju sortimentet en hel del varor man är van att kunna köpa på ica. jag kan hålla med om priset - vi fick nästan en kasse mat för 118 spänn men då var vi också tvungna att åka till nästa matbutik för att komplettera. så nej, rusta upp skiten så kanske jag kommer tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Caroline

kika om de finns de deras butiker, förhoppningsvis gör den de :)



Ja tack de va riktigt skoj!



Ha nu en toppen helg i storstan :)



Kram

2011-05-26 @ 18:53:35
URL: http://carolinejansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0