marknad.


 

i lördags blev det en riktig heldag på marknaden. jag hade ju som sagt bara tänkt åka dit, äta min traditionella munk och åka hem igen men vädret var helt fantastiskt så vi vandrade runt i flera timmar och tittade på knallar och människorna som letat sig dit. många kommer hem under just den här helgen så vi alla sprang på en del gamla bekantskaper mellan marknadsstånden. annars bjöd dagen på pocketböcker, strumpor, langos, krafs, munkar, loppis och en riktigt god amerikansk våffla. och mamma hade en väldigt fin scarf med fåglar på sig.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Söt, återkommer med ett helt inlägg med planerna för resan. Och det snart det. Det vore skitkul om du kom verkligen, jag tror till och med jag har lämnat in uppsatsen för korr då :) Om jag har det så måste du komma :) Återkommer i ärendet..

2011-05-09 @ 14:00:08
URL: http://jlu.blogg,se
Postat av: Anna

Tackar;) Vi är hemma för jag har börjat jobba då, så vi kan absolut få in en date! Va skoj:)

2011-05-10 @ 08:13:45
URL: http://jagochpyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0