26 going 25.




var ner till kicks idag på lunchen och fyllde på sminkväskan. det blev en för mig helt ny mascara efter att den blivit rekommenderad både från höger och vänster. huge expectations. en ny concealer har jag behövt länge men är inget fan av just den produkten så jag frågade efter en till bra pris som sitter bra och fick den här från loréal i handen. tog mig även i kragen och beställde hem clarins beauty flash balm från beauty planet, finally. så nu ska jag vara, som mina fina vän maria sa, "25 i minst tio år till", haha.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack, sorry jag inte svarade på sms:et. Var lite trött :) Jag kom lite för sent till vår avtalade tid också, så det var nog bra du inte kom.



Igår skulle jag aldrig någonsin åka igen, idag är det lite mindre oklart. Så fråga igen om en månad eller så :)

2011-02-28 @ 10:26:45
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0