pink/orange.



det var något oranget som fick följa med hem från åhléns.
hittade även på en snygg cerise bh på h&m som blir perfekt mot lite brunbränd hud. annars kom jag nyss hem från en hektisk dag. tapetprover har lånats hem, röda korset har besökts och sedan kutade jag mellan blomsterlandet och plantagen och försökte komma på vilken av dem som ruinerade mig minst på alla orkidéer, fredskallor, krukor och näring jag skulle ha. kostar skjortan ju! även rusta och maxi hanns med innan jag praktiskt taget höll på att kolavippen. nu ska jag ta och komma på vad kvällens middag ska bestå av (fridas max-tips ligger nära tillhands..) och sedan slå till på en riktig ta hand om mig själv-kväll. laters!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag hade kunnat slå till på MAX idag igen kan jag lova... fanken va gottit.

2011-04-09 @ 20:07:33
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0