judit och judit.

jag har en väldigt bra helg i huvudstaden tillsammans med min värdinna. igår när jag kom bjöds det på öl och tvårätters sedan satt vi och pratade om allt från till mataffärer till bröllop tills ögonlocken föll ned. i morse kan jag inte säga att jag vaknade av att solen strålade in genom de gardinfattiga fönstren utan mer för att johanna väckte mig ur mitt livs hittills märkligaste dröm. sen blev det stan och en rejäl secondhandrunda på söder. kom hem med en hel del fynd faktiskt. nu är det italienskt och CL-final som står på schemat för kvällen. so long lovers!

Kommentarer
Postat av: Mariah

Fina ni! saknar er, vill också umgås! :-)

2011-05-29 @ 17:35:16
Postat av: Caroline

ja lite nya gottigheter hade varit bra,

Hojta till om du kommer på nått :)



Tur du hitta blusen, framför allt eftersom den inte va som på bild.. ibland är de bra att se plaggen in real först. Hoppas du haft en kanonhelg i sthlm.

Jag åker dit på onsdag o de ska tydligen bli supervärme ;)



Kram på dej!



2011-05-30 @ 09:07:09
URL: http://carolinejansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0