in my garden.





det var galet varmt och kvavt igår kväll när jag kom hem så jag tog av mig skorna och gick ut i trädgården och bara strosade runt och tittade på allt som sakta men säkert växer fram. det är ganska spännande för jag vet inte alls vad som kommer upp ur jorden, jag hittar nya saker varje dag. i det lilla trädgårdslandet har jag till exempel hittat jordgubbsplantor och gräslök och i rabatten tulpaner. vårt ena äppelträd blommar så fint och den lila syrenen är på gång. en jäkla mördarmyra som bet mig i tån drog dock ner på stämningen. fasikens så ont det gjorde!


Kommentarer
Postat av: elly

fasen så ljuvligt! det är inte utan att jag blir lite sugen på hemflytt och husköp när jag ser hur släkt och vänner har det. men var sak har sin tid, och just nu är det minimalismens tid (åtminstone med tanke på kvadratmeter).

2011-05-12 @ 17:20:54
URL: http://helhet.blogg.se/
Postat av: Maja

mys=)

2011-05-12 @ 18:27:51
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0