glorious.




vaknade tidigt i morse, riktigt utvilad efter en lugn fredagskväll i soffan. pojkvännen åkte iväg till svägerskan för att klippa lockarna och jag gjorde en riktig brakfrukost, tände härliga kaffeljuset jag fått av anna och slog mig ner framför nyhetsmorgon. bästa starten! ska kolla lite bilder till upcoming fotovägg och sedan blir det ännu en tur till happy homes för färginköp till hallgolvet på övervåningen. vi tänkte go crazy och måla randigt. kan bli riktigt intressant, haha.


Kommentarer
Postat av: Maja

hallå, jag vill se mer bilder av huset ju!:)

2011-05-15 @ 10:24:43
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Julia

Kan du inte skriva ut vad det är du äter? Behöver tips, keso med äpple och kanel är gott men omväxling förnöjer ;)

2011-05-16 @ 18:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0