aint no sunshine.




idag är ingen solskensdag. jobbet bara krånglar, jag finner ingen lösning. är liksom stuck. jag bråkar med klarna som skickar påminnelser på fakturor jag aldrig ens fått och telia som skickar konstiga brev och fakturor som aldrig stämmer, som vanligt. att det aldrig bara kan funka. när jag kommer hem ska jag åka och fixa målarfärg och sen ska jag banne mig ut och springa i skogen. hoppas det hjälper.

måste ändå slänga in ett tack till rebecca som än en gång fått mitt hjärta att värka av kärlek och tårarna att bränna. att man kan känna sådan lycka för någon annan. obeskrivligt.


Kommentarer
Postat av: rebecca

Men goo du är! :-) Men tack för att du bryr dig så om oss! Förhoppningsvis blir jag lite tjock snart så jag kan uppdatera med ngn bild då och då, och det ska bli KANON att få komma hem lite och vara hemma en längre tid! Då blir de helghäng! haha.

2011-05-04 @ 15:26:17
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: www.alexandrastyle.se

Underbara bilder!



www.alexandrastyle.se

2011-05-04 @ 19:44:26
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: Sara

Hej!

Det är tråkigt att höra att du känner att du bråkar med oss på Klarna, jag hjälper dig gärna ta en titt på din faktura, ring eller mejla mig på 070 001 28 34, [email protected] så ska vi se hur vi kan lösa detta!



Med vänlig hälsning

Sara

Kvalitetsansvarig, Klarna

2011-05-13 @ 14:34:25
URL: http://www.klarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0