soon enough.




om två dygn är vi strax framme på arlanda och sedan på väg mot hong kong och fili. känns helt sjukt. tre veckor in paradise. då slipper jag allt vad vinterkläder heter! jag har efter beslutsångest delux lyckats boka första natten, jag har lagt fram packning (kommer inte göra om misstaget "allt finns att köpa där" igen. sist åkte jag med i princip tom ryggsäck. och kom hem med tom ryggsäck. hade typ på mig samma kläder varje dag. malayerna, thailändarna och jag hade iiinte riktigt samma klädsmak..), boostat mig med vaccin och köpt allt annat nödvändigt. nästan. nu är det bara frånvarohanteraren på jobbmailen och mitt respsyke som ska fixas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0