h&m spring.




måste säga att jag är riktigt besviken på h&m's vår/sommarkatalog i år. känns som att dem inte satsar på katalogen längre utan endast på olika kampanjer över året. jag personligen tycker att katalogen borde vara deras starka kort. den är den alla väntar på och som man med höga förväntningar öppnar varje vår och höst. well. hittade ändå ett par saker som var värda ett försök. den prickiga klänningen tänkte jag testa med ett brunt skärp i midjan istället. vet inte hur dem tänkte med det där bandet.. håller också tummarna för att det kommer ut en badkampanj innan vi åker i mars. bikiniutbudet nu var inte mycket att ha!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vi pratade om precis samma sak häromdagen, var är den TJOCKA stora katalogen som kommer 2 ggr per år? Nu kommer det typ 6 stycken mindre istället, inte alls lika kul. Och det borde komma fler bikinis, jag väntar på en som jag sett nu innan som beräknas komma nu till sommaren, men den fanns inte med nu :/



Puss på dig vännen!

2011-01-03 @ 18:22:33
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0